sobota, 29 września 2012

Tak będzie promować się Łódź- zobacz nowe spoty reklamowe miasta








Wczoraj w Muzeum Kinematografii oficjalnie zaprezentowano nowe spoty promocyjne Łodzi. Ich ocena pozostaje kwestią gustu odbiorcy, jednak nie da się ukryć, że miasto postawiło na nietypową formę kampanii- zamiast pocztówkowych (a przez to sztampowych) obrazów, mamy szczery obraz Łodzi: momentami szare ulice i kamienice, wśród których unosi się pofabryczny duch miasta. Jednak to nie miejsca tworzą obraz Łodzi- punktem wspólnym są ludzie, którzy dostrzegli jej potencjał i zdecydowali się tutaj zainwestować czas, energię i środki, kreując nowy wizerunek miasta. Każdy z czterech spotów przedstawia odrębny obszar, prezentowany przez inną osobę. W projekcie zobaczymy: Kubę Wandachowicza, założyciela klubu DOM i muzyka Cool Kids of Death (spot przedstawiający turystykę), Dorotę Chochlewicz, założycielkę Zaczarowanego Ołówka (edukacja), Michała Bieżyńskiego, dyrektora artystycznego fundacji Urban Forms (kultura) oraz Rafała Lejmana, twórcę marki RUSH (gospodarka). Ponadto powstał 6-minutowy film dokumentalny, przedstawiający Łódź i zachodzące w niej zmiany z perspektywy mieszkańców reprezentujących różne pokolenia.
Od poniedziałku spoty będzie można zobaczyć w popularnych kanałach telewizyjnych (m.in. TVN24, Polsat News, TVP Info) oraz na portalach internetowych. Całkowita wartość projektu, współfinansowanego z unijnych środków, wynosi ponad milion złotych, z czego za produkcję filmów agencja K2 otrzymała ok. 338 tys. złotych. 












Jak wypada Łódź na tle innych polskich miast? Dla porównania- zobaczcie jak promowały się w ostatnich latach Białystok, Lublin, Gdańsk i Poznań.










1 komentarz:

  1. Z tym nowym logo, to się można wziąć i powiesić tylko. Żenada.

    OdpowiedzUsuń